نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ورق آهنی در تبریز در انواع گوناگون با استفاده از آخرین و پیشرفته ترین متد های حاضر در دنیا ساخته می شوند . از آنجایی که ورق های آهنی با فلزی براساس کاربردی که دارند تهیه میشوند بنابراین این محصول صنعتی بسیاری از صنایع را نیازمند خود کرده است ، ازجمله انواع این ورقها میتوان به ورق آهنی در تهران و تبریز اشاره کرد که در صنعت خودرو سواری بسیار کارآمد می باشد .

برای ساختن بسیاری از قسمت های اتومبیل های پیشرفته ی امروزی از ورقهای روغنی بهره میبرند این ورقها به دلیل خاصیت ضد زنگ خود بسیار مناسب میباشند از آن جمله قسمتهای اتومبیل که توسط ابن ورقها ساخته میشوند و شاید همه متوجه آن بشوند حتی کسانی که اطلاعات زیادی در مورد اتومبیل ندارند ، میتوان به اگزوز آن اشاره کرد ، یا میتوان از ورقهای گالوانیزه که به صورت اصطلاحی حلب اندود نیز گفته میشنوند نام برد .

شما نیز میتوانید جهت اطلاع از آخرین موجودی انبار و یا خرید و فروش ورق آهنی در تبریز ، تهران و همچنین آخرین قیمت ورق آهنی در تهران و قیمت ورق آهنی در تبریز و سایر شهرها و کمک گرفتن از مشاورین باتجربه ی ما با شماره های ۴-۳۴۲۱۰۱۳۱-۰۴۱ و ۳۴۲۱۶۷۳۲-۰۴۱ و ۵-۳۳۹۳۷۹۸۴-۰۴۱ تماس  حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ورق روغنی در تبریز ، ورق روغنی در تهران ،  قیمت ورق روغنی تهران و قیمت ورق روغنی در تبریز ، کاربرد ورق روغنی تبریز و خرید و فروش ورق روغنی در تهران و تبریز مباحثی است که در این نوشته به آن می پردازیم . در شهر های بزرگ ایران که دارای صنایع قابل توجهی میباشند تولید وعرضه محصولات مورد نیاز جامعه از اولویت برخوردار است، در کلان شهر تبریز صنایع و شرکت های معتبر سعی دارند تا بسیاری از نیاز های متقاضیان با بهترین استانداردهای موجود در جهان را برطرف کنند .

یکی از محصولات مورد نیاز هم شهری های عزیز ورق روغنی میباشد . این ورق روغنی در تبریز  که در شرایط سخت وزیر فشار بالا تهیه و تولید میشوند از جمله فرآورده های شرکت های معتبر فولاد در ایران می باشند. ورق روغنی در تهران و تبریز یا بورد سردها به دلیل فشردگی و ظاهر شفاف خود به عنوان رویه بکار میروند نا گفته نماند که این ورقها بعنوان مواد اولیه ورق های گالوانیزه نیز شناخته میشوند .

ورقهای ساخته شده بر اساس آلیاژهای به کارفته در ساختارشان دارای ضخامت متفاوتی میباشند. در شهر بزرگ و فرهنگی تبریز از آنجایی که نیاز به ورقهای روغنی در صنایع احساس میشد. صدرا فولاد ظفر به عنوان قطب خرید و فروش انواع ورقها بخصوص ورقهای روغنی با کیفیت اقدام به عرضه محصولات خود را در بازار داخلی ایران کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ترجمه تخصصی مسئولیت انتقال دانش از زبانی به زبان دیگر را به عهده دارد.هرچه ترجمه تخصصی به زبان مقصد بهتر و باکیفیت تر صورت گیرد این مسئولیت به نوبه ی خود حضور پررنگ خود را پررنگ تر خواهد نمود. در ترجمه متون تخصصی مترجم نه تنها باید با زبان مبدا و مقصد اشنا شده باشد بلکه باید با زمینه تخصص مقاله ،نوشته و یا متن نیز اشنا باشد در این صورت مترجم می تواند معنی و مفهوم را درک کرده و بتواند ان را در زبان مقصد پیاده کند.فرض کنید مترجمی قصد دارد پروژه ترجمه تخصصی را در زمینه مهندسی عمران انجام دهد مترجم ترجمه متون تخصصی باید اشنایی گسترده ای با زمینه ترجمه داشته باشد تا بتواند ان پروژه را به بهترین نحو حالت ترجمه کند.

در ترجمه تخصصی ترجمه کلمات و حتی نماد ها نیز بسیار بسیار پر اهمیت می باشد، زیرا ممکن است در حالت عادی و کلی ،کلمه معنی خاص و در حالت ترجمه تخصصی ممکن است کلا معنای آن صد و هشتاد درجه تغییر کند.

به طور مثال sepsis معنی گندیگی می دهد ولی در ترجمه تخصصی پزشکی معنی بیماری عفونی می دهد. شرط و لازمه ی این نوع ترجمه وجود مترجم باتجربه و متخصص  است . هرچه تجربه و دانش مترجم در زمینه ترجمه تخصصی بیشتر باشد ترجمه به زبان مقصد رسا و مفهوم خواهد بود.معنی ترجمه تخصصی ابتدا باید توسط مترجم مجرب درک و مفهوم شود سپس با استفاده از تجربه و دانش مترجم  تحلیل و ترجمه شود.این تجربه تنها با مطالعه در زمینه رشته ترجمه به دست نمی اید بلکه مهم ترین ویژگی لازم وجود تمرین و ممارست های فراوان در زمینه ترجمه تخصصی و اشنایی با رشته ی ترجمه است.

ترجمه تخصصی خود را به مترجمین تیم مجرب سایت دارالترجمه مترجمان ایران بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحی سایت فروشگاه لباس

 

طراحی سایت فروشگاه لباس از جمله سایت ها فروشگاهی می باشد که می تواند برای شما مفید باشد . اگر شما قصد راه اندازی یک فروشگاه لباس را دارید طراحی سایت فروشگاه لباس آنلاین می تواند برای شما مناسب باشد . 

برخلاف بوتیک های سنتی ، هزینه راه اندازی فروشگاه لباس مقرون به صرفه تر می باشد . زیرا نیاز به پیدا کردن یه مکان ، اجاره یا خرید یک مغازه وجود ندارد . همچنین شما نیازی به استخدام چندین فروشنده برای مدیریت فروشگاه لباس ندارید . 

طبق آمار سال 2007 هر ساله تقریبا 20 میلیارد پوشاک خریداری می شود که البته بیشتر این خریدها از طریق فروشگاه فیزیکی انجام می پذیرد اما اگر شما بتوانید یک فروشگاه لباس خوب راه اندازی نمایید و پوشاکی خاص که در دسترس تمامی افراد قرار نمی گیرید را در آن قرار دهید می توانید بازار گسترده ای و فرصت کسب و کاری را از آن خود کنید . 

به همین سبب با طراحی سایت فروشگاه لباس و تلاش در این حوزه می توانید به موفقیت و فروش دست یابید . در ادامه به نکاتی می پردازیم که می تواند در طراحی سایت فروشگاه لباس برای شما راهنما باشد . 

 

نکاتی برای طراحی سایت فروشگاه لباس :

 

1- ابتدا باید بازار کاری و مخاطبان خود را مشخص نمایید . به عبارت دیگر حوزه فعالیت خود را انتخاب نمایید . قصد شما فروش آنلاین لباس زنانه است یا مردانه ؟ همچنین می توانید به فروش لباس بچه گانه بپردازید . فروشگاه هایی هستند که به فروش انواع لباس می پردازند . اما راه اندازی در یک حوزه خاص هم می تواند برای شما مفید واقع شود . زیرا مردم برای خرید اغلب به متخصص مراجعه می نمایند . 

 

2- نکته بعد انتخاب یک مکان برای نگه داری پوشاک است . البته بسیاری از افرادی که یک فروشگاه لباس فیزیکی دارند هم به طراحی سایت فروشگاه لباس برای خود می پردازند تا علاوه بر بازار فیزیکی و ارائه محصولات به مشتریان حضوری در فضای مجازی هم فعالیت کرده و بتواند مشتریان از اقصی نقاط کشور داشته باشند که این مئله مسلما در افزایش درآمد آنها موثر واقع شد . در صورتی که شما صرفا قصد فعالیت در فضای مجازی دارید بهتر است مکان مناسبی را برای نگه داری پوشاک خود در نظر بگیرید . این مکان حتی می توانید یکی از اتاق های منزل شما باشد . 

 

3- نکته دیگر که برای خریداران شما حائز اهمیت می باشد ، نحوه پرداخت می باشد . در طراحی سایت فروشگاهی شما می توانید چندین روش را برای پرداخت مشخص نمایید . از جمله پرداخت درب منزل ، پرداخت کارت به کارت ، پرداخت آنلاین و ... البته برای جلب اعتماد مشتریانتان شما باید از شرکت ای نماد ، نماد اعتباری دریافت نمایید .

 

بهینه سازی سایت فروشگاه لباس :

بعد از طراحی سایت فروشگاه لباس از یک متخصص سئو برای بهینه کردن سایتتان در موتورهای جستجو از جمله گوگل کمک بگیرید . بهینه سازی سایت می تواند در روند کسب درآمد شما تاثیر بسیار خوبی داشته باشد . مسلما بدون کار بر روی سئو سایتتان نمی توانید موفقیت زیادی را به دست آورید . 

 

ما در وبیکس با دارا بودن نمونه سایت های فروشگاه آنلاین لباس دارای تجربه بالایی در این زمینه می باشیم . برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه طراحی وب سایت فروشگاه لباس با ما تماس بگیرید .

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار
جاذبه های گردشگری وان
شهر وان ترکیه جزء شهرهایی است که بین توریست ها آن طور که باید و شاید، شناخته شده نیست ولی اخیرا مورد توجه بسیاری از توریست ها، خصوصا ایرانی ها قرار گرفته است و می توان گفت تور وان اخیرا جزء تورهای محبوب و پر طرفدار ایرانی ها و خصوصا ایرانی های مقیم مناطق شمال غربی کشور، به جهت نزدیکی به این منطقه شده است.گرچه هدف اصلی اکثر مسافران تور وان ، خرید پوشاک و کالا به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس می باشد، اما نباید قدمت تاریخی این شهر زیبا و کوچک نادیده گرفته شود و همیشه در تور وان دیدن مکان های توریستی و جاذبه های گردشگری این شهر زیبا توصیه می شود.
 
آبشار مرادیه
آبشار مرادیه، بخش مهمی از زیبایی های طبیعی آناتولی شرقی محسوب می شود، و از جمله مکان های دیدنی وان است. تور وان برای کسب آرامش و تفریح اغلب از شهرهای نزدیک و در تابستان برای پیک نیک آخر هفته ترجیح داده می شود و توصیه می شود اگر گذرتان به شهر وان افتاد حتما از این آبشار زیبا دیدن کنید. تور وان به تازگی این آبشار زیبا شروع به جلب توجه گردشگران خارجی نیز کرده است.


:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس با تکیه بر متخصصان و کادر فنی با تجربه اقدام به طراحی سایت فروشگاه سازبا امکانات نموده است . فروشگاه ساز راحت ترین گام برای راه اندازی یک سایت با امکانات بالا و قیمت مناسب برای شما می باشد که شما می توانید به راحتی آن را سفارش دهید .

مسلما امروزه بسیاری از افراد به فکر طراحی سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستند . با فروشگاه ساز وبیکس به راحتی می توانید دراین باره اقدام نمایید و در کمترین زمان سایت فروشگاهی برای خود تهیه نمایید .

 

طراحی سایت فروشگاه ساز دارای مزایایی می باشد از جمله سرعت طراحی ، زیرا نمونه سایت از قبل تهیه شده است و شما تنها باید اطلاعات مربوط به محصولات خود را در آن وارد نمایید .

از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروشگاه ساز این است که شما در همان ابتدا کار قالب سایت فروشگاهی را مشاهده نموده و می توانید انتخاب نمایید . در صورتی که در طراحی سایت فروشگاه حرفه ای عمده تغییرات بعد از طراحی و پیاده سازی اولیه سایت انجام می شود .

البته این سایت معایبی نیز می باشد از جمله اینکه در طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاهی شما منحصر به فرد می باشد ولی در فروشگاه ساز ممکن است سایت شما نمونه ی مشابه دیگری نیز داشته باشد .

 

طراحی سایت فروشگاه ساز وبیکس با امکانات بالا و قیمت مناسب می تواند در کمترین زمان طراحی و به شما تحویل داده شود .

 

امکانات طراحی سایت فروشگاه ساز :

 

- قالب کاملا ریسپانسیو : با رواج گوشی های هوشمند نمایش درست سایت در انواع صفحه نمایش ها از جمله تبلت و گوشی های همراه ، امر مهمی می باشد . که این امر در قالب های طراحی سایت فروشگاه ساز وبیکس رعایت گردیده است .

ادامه مطلب و منبع : طراحی سایت فروشگاه ساز

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا توسط چه كسي انجام شده است ؟ علت موفقيت طراحي سايت ديجي كالاچيست ؟ سايت ديجي كالا چه مواردي را رعايت نموده است تا به اين موفقيت برسد ؟ چه مراحلي طي شد تا ديجي كالا به اين موفقيت برسد ؟ چگونه مي توان سايتي همانند ديجي كالا طراحي نمود ؟ هزينه طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا چقدر مي باشد ؟ طراح سايت ديجي كالا چه كسي است ؟

 

اين سوالات ، سوالاتي است كه براي افراد بسياري پيش آمده است . موفقيت روزافزون سايت ديجي كالا موجب شده بسياري افراد به فكر راه اندازي سايتي مشابه ديجي كالا باشند . مسلما موفقيت ديجي كالا در مدت زمان كوتاه حاصل نشده بلكه اين موفقيت نياز به تلاش فراوان و تخصص در اين زمينه دارد .

فروشگاه اينترنتي ديجي كالا را مي توان بهترين سايت فروشگاهي در ايران ناميد كه به فروش و درآمد بالايي دست يافته است . رشد چشمگير خريد و فروش كالا به صورت آنلاين در سايت هاي فروشگاهي ، بيانگر موفقيت در اين حوزه است . موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي بسياري از افراد را بر آن داشت كه بهطراحي سايت فروشگاهي بپردازند .

امروزه اكثر افراد سايت ديجي كالا را مي شناسند و بسياري از افراد بارها از اين سايت خريد كرده اند . سايت ديجي كالا علاوه بر فروش محصولات مانند موبايل ، تبلت ، كامپيوتر و ساير محصولات ديجيتالي ، به فروش محصولاتي همانند لوازم شخصي ، لوازم خانگي و حتي خودرو مي پردازد و تا كنون توانسته موفقيت هاي بسياري كسب نمايد .

 

در ادامه به بررسي سايت ديجي كالا پرداخته و عوامل موفقيت سايت ديجي كالا را بيان مي كنيم .

 

موفقيت طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا :

 

دسترسي آسان :

يكي از نكات مهم در طراحي سايت فروشگاهي كه حتما بايد به آن توجه ويژه اي نمود راحتي دسترسي به محصولات براي كاربران مي باشد . دسته بندي منظم و دسترسي سريع از ويژگي هاي بالقوه ديجي كالا مي باشد . شما از قسمت منو سايت و دسته بندي مشخص به راحتي و با حداكثر سه كليك مي توانيد به محصول مورد نظر خود دست يابيد كه يك مزيت طراحي وب سايت فروشگاه ديجي كالامي باشد .

ادامه مطلب و منبع : طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ساخت سايت فروشگاهي در تهران مي تواند يك مركز تجاري آنلاين و باجه اينترنتي فروشگاه فيزيكي شما در فضاي مجازي باشد . با طراحي سايت فروشگاه در تهران مي توانيد محصولات خود را در معرض ديد افراد بيشتري قرار دهيد و همين امر مي تواند باعث افزايش درآمد شما باشد .

مردم همواره براي فروش محصول خود به افراد بيشتري مي باشند و براي اين كار بايد محصولات و خدمات خود را به افراد بيشتري معرفي نمايند . به همين سبب از تبليغات براي اين كار بهره مي برند . يكي از بهترين روش ها براي تبليغات كه مي تواند موثرترين راه ناميد طراحي سايت فروشگاهي در تهران مي باشد .

در صورتي كه مكان فروشگاه شما در تهران باشد ، شما مي توانيد با طراحي سايت فروشگاهي در تهرانبراي خود ، مخاطبان و خريداران محصولات خود را از تهران گسترش دهيد و مشتريان از سراسر كشور براي خود جذب نماييد .

 

موفقيت سايت هاي فروشگاهي در تهران نشانگر مزاياي طراحي سايت فروشگاهي مي باشد كه در ادامه به برخي از اين موارد اشاره مي كنيم .

 

از بين بردن محدوديت مكان :

يكي از برترين مزاياي طراحي سايت فروشگاهي همين عامل مي باشد . شما با طراحي سايت فروشگاهي در تهران به راحتي مي توانيد بازار كار خود را از تهران به ساير شهرها نيز گسترش دهيد . و ديگر موانعي همانند دوري مسير نمي تواند براي خريداران محصولات شما مشكل ساز شود .

محدوده جغرافيايي گسترده تر مسلما مشتريان بيشتري براي شما جذب خواهد نمود و اين امر هم به راحتي درآمد بيشتر را براي شما به همراه خواهد داشت .

از بين بردن محدوديت زمان :

از ديگر محدوديت هاي دست و پا گير در فروشگاه هاي فيزيكي ساعت كاري مي باشد ، كه با ساخت سايت فروشگاه اينترنتي اين امر برطرف مي گردد . در اين روش مشتريان شما در هر ساعت از روز مي تواند به فروشگاه شما وارد شده و به اطلاعاتي از محصولات و قيمت و مشخصات آن دست يابند . اطلاعات كالاها و خدمات شما هميشه و در هر لحظه در دسترس عموم مردم قرار دارد

 

ادامه مطلب و منبع : طراحي سايت فروشگاهي در تهران



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي از جمله مواردي است كه مي تواند در موفقيت كسب و كار شما تاثير گذار باشد و موجب افزايش در آمد شما شود . امروزه با پيشرفت تكنولوژي و نقشي كه وب و اينترنت در زندگي انسانها ايفا مي كند هر فرد براي موفقيت در كسب و كار خود بايد علاوه بر حضور در دنياي واقعي به عنوان يك برند در دنياي مجازي نيز شناخته شود . ساخت وب سايت فروشگاه اينترنتي در اين زمينه مي تواند بسيار تاثير گذار باشد . ساختن سايت فروشگاه اينترنتي يكي از نوين ترين روش هاي فروش محصولات و خدمات در دنياي امروز مي باشد .

 

علت موفقيت طراحي سايت فروشگاه اينترنتي :

 

امروزه وب سايت هاي فروشگاهي به موفقيت بالايي دست يافته اند و توانسته اند بازار فروش خود را تا سطح كشور افزايش دهند . سايت هايي مانند ديجي كالا ، باميلو ، 5040 و ... هم موفقيت خود را از طريق اينترنت به دست آورده اند .وب سايت فروشگاهي امروزه بسيار مورد توجه افراد بالخص جوانان قرار گرفته اند و مخاطبان بسياري را در سراسر ايران جذب كرده اند .

علت اصلي موفقيت سايتهاي فروشگاه اينترنتي ايجاد سهولت در خريد مي باشد . زيرا يك فرد براي خريد يك جنس مي تواند از هر مكان جغرافيايي به اين سايت ها مراجعه نموده ، محصولات را بررسي و مقايسه نمايد و با خواندن اطلاعات و مشخصات هر محصول انتخاب راحت تري را داشته باشد . در صورتي كه براي دريافت اطلاعاتي در اين زمينه در فروشگاه هاي فيزيكي به علت وقت گير بودن امكان پذير نمي باشد .

همچنين قابليت مقايسه كه در طراحي سايت فروشگاهي گذاشته مي شود ، امكان مقايسه اجناس هم رده و بررسي مزايا و معايب كالا ها را تا حد بسيار مطلوبي آسان نموده است . همچنين عدم وجود يك كالا با وجود سايت هاي فروشگاهي ، ديگر معنا ندارد . زيرا در صورت نبود كالا در يك فروشگاه به راحتي مي توان به سايت ديگري مراجعه كرد و جنس مورد نياز را خريداري نمود .

 

ادامه و منبع : طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی

 

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی  از جمله فعالیت هایی است که شرکت وبیکس با سالها سابقه به انجام آن می پردازد . ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی برای معرفی و تبلیغ کالا و خدمات در عرصه اینترنت مناسب می باشد .

از رایج ترین نوع سایت ها می توان سایتهای فروشگاهی را نام برد .امروزه بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه ها ابتدا نام کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو نمایید . 

با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی شما می توانید گامی بلند در موفقیت خود و کسب درآمد بالاتر بردارید . برای اینکه شما بتونید مشتریان خود را از بازارهای فیزیکی به سمت بازارهای مجازی و سایت خود جذب نمایید باید نکاتی را رعایت نمایید . در ادامه به مواردی اشاره کردیم که رعایت آنها در ساخت سایت فروشگاه اینترنتی می تواند به شما بیشتر کمک نماید  .

 

قیمت مناسب : 

فروشگاه های آنلاین برای جلب و رضایت مشتریان خود می تواننید قیمت کالا های خود را پایین بیاوردند . کاربران باید یک مزیت در سایت شما ببینند تا برای خرید کالای شما ترغیب شوند . قیمت می تواند عامل موثر در جذب مشتری باشد .

 

تنوع محصولات :

بسیار تجربه نموده ایم که به مغازه ای مراجعه نموده و با عدم موجودی کالا مواجه می شویم و یا تعدادی ازاجناس مورد نظر ما در فروشگاه موجود نمی باشد . 

شما می تواند با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی و تنوع محصولات بالا به کاربرانتان در خریدشان کمک نمایید . برای مثال فروشگاه سوپرمارکت در فروشگاه های فیزیکی صرفا دارای محصولات سوپرمارکت می باشد در صورتی که با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می توانید میوه و سبزی و مواد پروتینی را نیز به فروش بگذارید . 

 

جوایز :

شما می توانید در طراحی سایت فروشگاهی خود خلاقیت به کار برده و هر چند مدت یک بار به مشتریان خود جوایزی را ارسال نمایید . این جوایز می تواند در قالب قرعه کشی یا برای افرادی با خرید با مبلغ مشخص داده شود . این موارد می تواند تاثیر بسیار مثبتی در افزایش مشتریان شما داشته باشد . البته ایده شما و جذابیت آن برای کاربران می تواند بسیار مهم باشد .

 

ارسال به موقع : 

از نکات مهم در ساختن سایت فروشگاه اینترنتی ارسال به موقع محصولات می باشد . مسلما فردی که اقدام به خرید محصول نموده است مایل است محصولات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید . به همین سبب شما با استفاده از روش های حمل و نقل سریع باید تلاش کنید که محصولات کاربران را به سرعت به آنها تحویل دهید .



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1396 | نظرات ()